Virkad räv

 
Ikväll fick jag idén till att virka en räv. Tanken från början var att det skulle bli en mormorsruta. Men visst är den söt som den är? Eller sy fast på en virkad mössa? Mormorsrutetillverkning får bli en annan dag, skulle vara så fint med en rävfilt.
#1 - - Linda:

Jättefin! Kommer du lägga ut mönster?

Svar: Just nu har jag lite andra projekt på gång. Men hoppas på att få till ett mönster på denna så småningom. Jag skrev inte ner så noga under tiden som jag gjorde denna.
Rebecca

#2 - - Anonym:

Hejsan!
Skulle så gärna vilja virka ditt rävhuvud!
Har du ett mönster till det?
Det är sååå mitt i prick!!!
Tänkte sätta det på hörnen på mitt virkade överkast till mitt barnbarn ... och matcha gardinerna, hihi
Snälla hör av dig!
Hälsningar Elionor

#3 - - Anonym:

Hejsan!
Skulle så gärna vilja virka ditt rävhuvud!
Har du ett mönster till det?
Det är sååå mitt i prick!!!
Tänkte sätta det på hörnen på mitt virkade överkast till mitt barnbarn ... och matcha gardinerna, hihi
Snälla hör av dig!
Hälsningar Elionor