#1 - - Louise Dalman :

Ååå vilka fina! :D
Skulle oxå vilja virka :(

#2 - - Agnes:

Åh, så fina!

Svar: Tack:)
Rebecca Grimming

#3 - - Lisa:

Vilka fina!
Jag jobbar på avd Ugglan på en förskola. Du skulle inte kunna skicka beskrivningen på hur du gjort Ugglorna till mig?
mvh Lisa Grönlund

#4 - - Frida - Vita villan:

Vilka söta ugglor du gör!

Svar: Tack:)
Rebecca Grimming

#5 - - Hanna:

Jag kan inte bestämma mig för vliken färgkombinationa som är bäst, alla passar så bra ihop! Otroligt söta ugglor.
Har du något tips på vad man kan göra med virkade mormorsrutor förutom att sy ihop dem till en filt? :)

Svar: Tack, ja det är roligt att virka ugglor, de går ju att färgkombinera i oändlighet:) Just mormorsrutor har jag inte testat annat än som filt. Finns dock massa tips om du söker på Google.
Rebecca Grimming

#6 - - Johanna Simberg:

Hej!
Det är inte så att du virkar o man kan få beställa en sån barnvagsmobil! Föll för just dina ugglor. Finns andra som säljer men dina var där något speciellt med.
Tacksam för svar ☺️
Mvh Johanna

Svar: Jag tar emot beställningar. Jag har mejlat dig.
Rebecca

#7 - - Pia Hjelmquist:

Hej, fick precis syn på dina fantastiska barnvagnshänge med ugglor!!! Gud vad duktig du är :)
Finns det möjlighet att beställa av dig?

Mvh
Pia

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#8 - - Josefine Andersson :

Hej Rebecca!
Åh så fina ugglor!!! Vi vill gärna beställa en mobil till barnvagn med de ugglorna som är bild nr 12 här på sidan! Ljusturkos, brun o mörkturkos med bruna o orangea bollar!
Vad kostar en sådan?
Tack!! Hälsningar Josefine o Andreas

Svar: Tack, kul att du gillar den :). Jag har mejlat dig.
Rebecca

#9 - - Josefine:

ÅH! Vilka underbara vagnmobiler.. Skulle vilja beställa en, vad ligger priserna på? :)

Svar: Tack, jag har mejlat dig.
Rebecca

#10 - - Jenny:

Hej! Älskar dina mönster till babblarna, har virkat tre av den ännu. Nu är jag sugen på de fina ugglorna. Mobilen och hänget :) hur kan man beställa mönster till dessa? /jenny

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#11 - - Mia:

Hej 😃 alla var ju super fina! Är lite intresserad av att beställa av dig. Vill du maila möjligt lite info och priser? :) Gillar verkligen babblarna så det vore intressant annars nån lila /rosa med ugglor 😃Mvh Mia

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#12 - - Sara:

Hej ! =)
Riktigt fina. Vad kostar ett barnvagnshänge?

Svar: tack;) jag har mejlat dig.
Rebecca

#13 - - Ida:

Hej! Jag är intresserad av en barnvagnsmobil med ugglor. Jättefina! Vad kostar dom?

Svar: Hej! Vänligen mejla mig för mer information. [email protected]
Rebecca

#14 - - maud ottosson:

trevliga mobiler, skulle gärna vilja göra några, tar gärna emot mönster på ugglorna

Svar: beställning av mönster sker via mejl.
Rebecca

#15 - - Malin:

Hej. Vad kostar bild nr 3? :)

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#16 - - Johanna Andersson:

Fina ugglor, skulle vilja ha lite pris uppgifter
Mvh Johanna

Svar: Tack. Jag har mejlat dig.
Rebecca

#17 - - Simona:

Fina Ugglor!!
Vad kostar en mobil med 2-3 ugglor och 1 hängande uggla?

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#18 - - Minnie:

är intresserad, vill du skicka ett mejl? :)

Svar: vid förfrågan om beställning vänligen mejla mig: [email protected]
Rebecca

#19 - - Birgitta Engström:

skulle vilja veta priset på ugglor och rävar mönstret

#20 - - Johanna:

Hej! Undrar om du syr på beställning? Vill gärna ha en barnvagnsmobil med ugglor :)

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#21 - - Vemi:

Hej Rebecka!
Jag blev stormförtjust i dina ugglor så nu har jag bestämt mig för att lära mig virka :)
Vill du maila lite priser och så?

Svar: fö prisinformation vänligen mejla mig : [email protected]
Rebecca

#22 - - Amanda :

Hej!
Jag skulle gärna vilja veta pris på barnvagnsmobiler :)
Mvh Amanda

Svar: jag har mejlat dig.
Rebecca

#23 - - Katarina Sandström:

Hej
Vill beställa mönstret på ugglorna till varnvagnsmobil och babblarna. Funkar det?
Kostnad?

Svar: Vänligen mejla mig för info. [email protected]
Rebecca

#24 - - Maria:

Hej,
Jag skulle gärna vilja veta priser på dom fina barvagsmobilerna (2st ugglor) samt hur lång tillvekningstiden är alt om du har färdiga att köpa.

Svar: för info om pris och beställningsinfo vänligen mejla mig. [email protected]
Rebecca

#25 - - Maria:

Finns det möjlighet att få beskrivning på barnvagnsmobil?
Skulle så gärna vilja göra en sådan till mitt barnbarn som kommer i slutet på maj.
Om inte finns det att köpa?

Mvh
Farmor

Svar: Mönstret är på gång att bli klart.
Rebecca

#26 - - Sanna:

Hej! Går det att beställa en barnvagnsmobiö av dig? Är isf intresserad av den med två ugglor o tio bollar. Vad är det isf för pris? :) mvh Sanna

Svar: jag mejlar dig
Rebecca

#27 - - emma:

Hej. Gör du fortfarande? Är ute efter en vagnmobil i ugglor. Hat försökt själv men lyckas inte. Köper isåfall en av dig :)

Svar: Hej! En Barnvagnsmobil med 2 ugglor kostar 380 kr. Frakt tillkommer enligt postens tabell. Beställningsförfrågan görs via [email protected]
Rebecca

#28 - - Malin :

Hej,jättefina rävar och ugglor! Jag skulle vilja beställa mönster på ugglorna och rävmobilerna. Vad kostar det?

#29 - - Marie:

Hej!
Du får gärna kontakta mig med priser både på singelhänge och på hel vagnmobil!

Mvh
Marie

Svar: Hej! Jag har mejlat dig.
Rebecca

#30 - - Lena Johansson:

Hej
Jag undrar om man kan beställa en ugglemobil av dig, vill gärna ha en i grått, vitt och svart. Jag skall bli mormor nu i maj och hade redan beställt en, men hon som skulle göra den svarar inte längre när jag försöker kontakta henne så jag blev arg och struntar i henne och försöker få tag på någon annan istället.

Hoppas du kan hjälpa mig.
Hon som skall bli storasyster älskar ugglor så detta är lite till henne också.

Lena

#31 - - Klara Persson:

Hej! Jag har gjort en barvagnsmobil fast den är inte färdig än.. jag har funderat länge på vad var man hittar såna ringar som du har i ändarna som sitter fast i vagnen liksom. Vill du del ge mig vad du har för sorts hållare/ringar i ändarna vore jag väldigt tacksam!
MVH Klara Persson

#32 - - Katarina:

Vill gärna beställa 😄

Svar: frågor om beställningar mejlas till [email protected]
Rebecca Grimming