Virka själv?

Hittade du något du gillade och gärna vill virka själv får du gärna beställa mönstren från mig. Ange vilket mönster du vill beställa då du mejlar mig, jag skickar mönstret till dig som pdf fil. Mer info om hur du beställer hittar du HÄR
 
Mönster 1 Barnvagnsmobil
 
Mönster 2 Barnvagnshänge/studentuggla
 
Mönster 3 Barnvagnsmobil rävar
 
Gratismönster på Babblarna hittar du här:
 
Mönster på Babblarna är publicerade i samarbete med Hatten Förlag. 
Det är inte tillåtet att sälja Babblare som du virkat från mina mönster. Mönstren får inte heller kopieras, spridas eller säljas. Vill du dela med dig av mönstret, länka då till min blogg och/eller babblarnas sida.
 
 
 
 
#1 - - Cecilia:

Hej.
jag försökte mala dig om att jag vill beställa mönstret till barnvagnsmobilen nummer 1. Men det gick inte. Så skriver här istället. Vill jätte gärna beställa mönstret till barnvagnsmobilen nummer 1.
Mvh// Cecilia

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#2 - - Nathalie:

Hallå när kommer virkmönstret på faffa?

Svar: Det kommer dröja ytterligare ett tag. Det är ännu inte klart vart mönstret kommer att publiceras.
Rebecca

#3 - - Lena:

Hej! Underbara barnvagnsmobiler och annat du virkar. Är lite (ganska mycket 😉) svag för babblarna och undrar om de finns eller man kan få mönstret till babblarmobileb du gjort?

Svar: Kul att du gillar den. Tyvärr delar jag inte med mig av mönstret då det inte är klart ännu. Är ännu inte klart vart och när det kommer att publiceras.
Rebecca

#4 - - Rebecca m:

Hej! Var hittar jag mönstret till som stora babblarna? Hur många cm är dom små?

Svar: Det är samma mönster som till mellanstora som är 15-20 cm höga.
Rebecca

#5 - - Jessica:

Hej. Undrar om du kan meddela ungefär hur mycket garn det går åt per babbel. Så svårt att veta hur mycket man ska köpa :)
Kanon fina mönster, sonen kommer bli så glad när han får se resultatet efter hand.

Svar: Är det till de mellanstora Babblarna så räcker det med 1 nystan Tilda per figur. Till de stora Babblarna går det åt ca 5 nystan Home Sweet Home garn/ figur.
Rebecca

#6 - - marie karlmats eriksson:

Hej
Jag undrar om virk mönstret till faffa har kommit ut.
Och vart jag kan hitta det i så fall.

Hälsningar
Marie Karlmats Eriksson


Svar: det ska vara ett varv, blir inte 6 gånger
Rebecca

#7 - - Miriam:

Hej!
Jag hittar bara ett sorts mönster till varje babbel och du pratar om tre storlekar. Vart hittar man mönster till de stora och mellanstora?

Svar: under kategorin mönster
Rebecca

#8 - - Anonym:

Hej!
Jag hittar bara ett sorts mönster till varje babbel och du pratar om tre storlekar. Vart hittar man mönster till de stora och mellanstora?

#9 - - Marie:

Hej, jag vill så gärna virka enligt ditt mönster till babblarna och ge min dotter, men jag tycker det är så svårt att beställa så jag får rätt färger på garnet. Har du någon möjlighet att dela med dig om vilket garn du har använt och vilka färger? :) Tack för fint mönster!!

Svar: Hej! Jag ska inom kort göra ett sammanfattande inlägg om detta
Rebecca

#10 - - Inger:

Hej och stort tack för att du delar detta mönster . Jag undrar om du har nåt tips på hu man lättast syr fast ben armar o andra lösa delar? Använder du sytråd?

Svar: Hej! Jag använder garnet som blir kvar på armarna och benen. Syr många stygn och fäster noga!
Rebecca