Konstnatten

Tomt på blogginlägg har det varit alldeles för länge. Jag har börjat studera och förhoppningsvis är jag barnmorska om 1,5 år. Studierna har varit en stor anledning till att jag inte bloggat under de senaste veckorna. Virkningen har fått hamna lite åt sidan men jag hoppas ändå kunna fortsätta ta emot beställningar, om än med en eventuellt längre leveranstid.
 
På gång vad gäller virkning just nu så laddar jag inför konstnatten som jag kommer att vara med på sista helgen i september, jag kommer då att finnas på Knäck och Bräck i Östra Tunhem, mer information om detta kommer på bloggen framöver.
 
Vill du beställa något så tar jag fortfarande emot beställningar, men var gärna ute god tid så att jag hinner göra just din beställning.
 
 
#1 - - Clara :

Hej! Jag undrar ifall jag skulle kunna köpa mönster utav dig ? Det är mönstret med cola burken med bikinin på och sen till dom där ugglorna som man sätter i/över barnvagnen som jag undrar över.

Mvh Clara


Svar: Vänligen mejla mig: [email protected]
Rebecca Grimming

#2 - - Matilda:

Hej! Är lite intresserad av att veta vad ett sånt barnvagnshänge med ugglor kostar? Och hur långt tid tar det för leverans? Svara gärna genom mail :)

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca Grimming

#3 - - Emelie:

Hej! Vilka otroligt fina babblar du gör! Kan man beställa mönster på stora babblarna av dig?

Mvh Emelie

Svar: Hej och tack! De stora Babblarna är virkade från samma mönster som de jag publicerat på bloggen. Jag har använt ett tjockare garn och tjockare virknål.
Rebecca