#1 - - Elin:

Men åh så sött med rävar! Hur mycket tar du för detta? Jag håller nämligen på att kika runt efter olika mobiler till barnvagnen :-)

Svar: Tack, jag har mejlat dig.
Rebecca

#2 - - johanna:

hej. vad tar du för rävmönstret? och är det utförligt så en nybörjare klarar det? ;)
mvh johanna

Svar: Du har mejl;)
Rebecca

#3 - - Birgitta Engström:

vad kostar rävmöstret

Svar: Jag har mejlat dig
Rebecca

#4 - - Emma:

Hej,
jag skulle gärna få ett mönster för att virka ene likadan! Jättefin!

#5 - - Nicole. Hamdahl :

Gud så fina kan man få köpa mönstret hel underbar!

#6 - - Susanne Dighammar:

Hej har använt ditt mönster till virkad dadda och den blev uppskattad av barnbarnet. Och jag själv blev glad över ditt gratismönster och lite stolt över att jag lyckades:)

Nu sitter jag här med din sida igen och skulle kanske virka en till babblare och då ser jag väldens gulligaste räv. Min son har en räv tatuerad bakom örat och vad vore inte mer passande att han får ett par mjukis rävar( då kan ju även barnbarnet ha glädje av dom)

Jag köper gärna mönster av dig!
Mvh
Susanne Dighammar Falköping

#7 - - Helen Olsson:

Hej! Jag skulle vilja köpa mönstret till dina söta rävar.
Mvh Helen Olsson

#8 - - Mona:

Vilka söta rävar, har fått mitt första barnbarn och skulle vilja göra nåt till vagnen. Är inte så bra på virkning men skulle gärna köpa mönstret/Tack

Svar: Hej. mejla [email protected] så får du info.
Rebecca Grimming

#9 - - Pia edin:

Hej! Jag skulle gärna vilja köpa ditt mönster på rävar till barnvagnsmobil.
Mvh Pia

Svar: Hej. vänligen mejla [email protected] för info om beställning.
Rebecca Grimming