Nytt mönster på gång

Många längtar säkert efter mönstret på Faffa? Jag kan glädjande meddela att mönstret är på gång. Inom kort kommer det att publiceras i samarbete med Hatten Förlag här på bloggen. 
Just nu jobbar jag för fullt med mönstret.

#1 - - Matilda Ehnberg:

Vilket färg har du till Faffas kropp? Varm orange 36 eller Orange 35 (jag tar för givet att du virkar han också med Tilda garn) :)

Svar: Hej! Det är nummer 36, varm orange som jag använt
Rebecca

#2 - - christina Ivarsson:

Åh vad roligt ,hoppas även att de andra babblarna kommer också.

Lycka till

Svar: Alla babblarna kommer:)
Rebecca

#3 - - Anonym:

Hej vad trevligt med ett nytt mönster. Har fastnat på varv 16 kommer inte vidare maskantalet blir fel . Jag virkar tills jag har 4 maskar kvar på varvet och då gör jag 4 maskor i rad ????

Svar: det stämmer att varvet avslutas så
Rebecca