Beställning från Mitt Kakfat

Hittade du något på min sida som du gillade? Eftersom virkningen är en hobby för mig tar jag emot beställning i mån av tid. Beställning/förfrågan görs via mejl: [email protected]
 
sortiment hittar du här:
 
 
Frakt tillkommer enligt postens tabell
 
Om du har något särkskilt önskemål vad gäller färg så går det säkert att lösa.
 
Tänk på att kontrollera barnets leksaker med jämna mellanrum. Jag fäster trådarna väl och Ugglornas ögon är så kallade säkerhetsögon men bör inte lämnas till barnet utan tillsyn.
 
 
 
 
#1 - - Katja:

Hej!
Är intresserad av att beställa, vad kostar det om man vill ha alla sex? Maila mig gärna!

#2 - - ewa lanka:

Hejsan. Kan inte öppna filerna jag får från dig.
går de beställa och va kostar dom, babblarna.

Svar: Hej! Vilka filer är det du beställt?
Rebecca Grimming

#3 - - sofia hemb:

Hej jag är snart färdig förskollärare och ska i november ut på min näst sista vfu, jag har en idé kring ett tematiskt arbete då jag vill använda mig av babyarna som utgångspunkt. Vad skulle det kosta om jag gjorde en beställning?

Svar: Jag har mejlat dig
Rebecca Grimming

#4 - - Sabina:

Hej :) gud va duktig du är. Jag ville egentligen virka babblarna själv till min kompis dotter i julklapp men nu känner ja att tiden inte räcker till med flytt barn jobb dagis m.m :) kan man beställa alla av dig till jul ?

#5 - - Caroline :

Hej vilka fina babblare, virkar du såna och säljer? Mvh carro

Svar: Enligt överenskommelse med Hatten Förlag får jag lov att sälja färdigvirkade Babblar. Jag tar emot beställningar i mån av tid, vänligen mejla mig för mer information.
Rebecca Grimming

#6 - - Ann-sofi:

Hej Vad skulle du ta om man vill beställa alla 6 babblarna?

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca Grimming

#7 - - Jessica Arvidsson:

Hej skulle vilja köpa ditt ugglemobil mönster :)

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#8 - - Marie-Louise Hoffmann:

Hej! Vilka fina barnvagnsmobiler. Jag har själv tänkt göra mobiler till mitt barnbarn. Nu undrar jag vart du köper krokarna som man fäster på suffletten?
Med vänlig hälsning/Marie-Louise

Svar: fästena är fästen som används till duschdrapperi.
Rebecca

#9 - - maade:

Hej! Jag undrar hur mycket alla 6 babblar kostar?

Svar: Mejla mig för info. [email protected]
Rebecca

#10 - - Johanna:

Hej.
Vad kostar mönster 1?
Mvh

Svar: se mejl
Rebecca

#11 - - Agneta:

Hej!
Jag hittade mönstret på babblarna på "babblarna.se".
Ser i din blogg att du virkar babblarna i tre olika storlekar. Vilken storlek blir det på babblarna i de mönstren jag har från "babblarna.se"?
Är det olika mönster till de olika storlekarna eller olika tjocklek på garn och virknålar för att de ska bli mindre eller större?

Svar: Hej! det är samma mönster till de stora och mellan Babblarna. De små är ett annat mönster som inte är publicerat. Jag har använt Tilda garn till de små. Till de stora har jag använt Home Sweet Home garnet från Svarta Fåret och virknål 7
Rebecca

#12 - - Agneta:

Då antar jag att det mönster jag hittade på "babblarna.se" är mellan-babblarna.
Du svarade att det var Tilda garn till de små. Är det Tilda garn till de i mellan-storleken också?

Svar: De minsta finns det igen mönster till. Jag har använt Tilda garn till både mellan och de små
Rebecca

#13 - - Gunnel Carlsson :

Hej! Jag undrar om man kan köpa mönster till barnvagnsmobilerna? Skulle gärna vilja virka sådana till mitt barnbarn. MVH Gunnel Carlsson

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#14 - - Marian:

Hej, vad kostar alla 7 figurerna?

Svar: se priserna i kategorin Babblarna.
Rebecca

#15 - - Sofie Tengborn:

Hej, jag är intresserad av att köpa mönster till ugglemobilen, men lyckas inte klura ut hur jag ska göra :-/

Svar: Mejla mig: [email protected]
Rebecca

#16 - - Karin Salberg :

Hej! Jag skulle vilja beställa en barnvagnsmobilen men med bara 4 st Babblare. Diddi, Doddo, Dadda och Bobbo. Vad skulle det kosta? Kan man få den till jul? Med vänlig hälsning, Karin Salberg

Svar: Hej! Frågor kring beställning görs via mejl. [email protected]
Rebecca

#17 - - marianne Jonsson:

hej,skulle vilja beställa mönster till barnvagnsmobil nr 1, den med ugglor, men lyckas inte via din mailadress. hör gärna av dig mvh Marianne

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#18 - - Åse Sars:

Jag skulle gärna vilja köpa kakmönstren och mönstret till barnvagnsmobilen med ugglor. Med vänlig hälsning: Åse

#19 - - Lotta Rosberg:

Hej. Skulle gärna villja köpa mönstret till Babblarna 15-20cm. Med vänlig hälsning Lotta

Svar: Hej! Mönstret finns gratis på bloggen under kategorin mönster
Rebecca

#20 - - lotta :

skulle vilja beställa mönster till barnvagnsmobilen nr 1 men vill först veta vad dom kostar. lotta

#21 - - Eva Lindwall:

Hej skulle vilja virkar räv mobilen till mitt barnbarn. om jag kunde få köpa det MVH Eva

#22 - - Erica:

Hur mycket garn går det ungefär åt på de mellanstora babblarna?

Med vänlig hälsning, Erica
,

Svar: ett nystan per figur
Rebecca Grimming

#23 - - Thua Höst:

Jag vill gärna beställa mönstrena på kakorna som du visar på din sida och mönstret på studentmössan. Kostar?

Svar: Hej. mönster på kakor har jag tyvärr inte att sälja. Det är virka liten kaka som gjort dem. mönster på studentmössan kommer tillsammans med ugglan och kostar 25 kr. beställning mejlas till [email protected]
Rebecca Grimming

#24 - - Eliza Själander:

Hejsan! Jag undrar om du har någon mobil med babblarna, till en barnvagn att sälja? Kostnad ?
Vänligen Eliza

Svar: Hej. Tyvärr har jag inga på lager och just nu blir det inte mycket virkning tyvärr
Rebecca Grimming