Babblarna

Babblarna är 15-20 centimeter höga.
 
Enligt överenskommelse med Hatten förlag som äger rättigheterna till figurerna tar jag emot beställning I mån av tid. Mejla din förfrågan till [email protected] 
 
 
 
#1 - - Helén:

Hej!

Jag undrar vad det kostar om jag skulle vilja beställa alla sex babblarna? Med vänlig hälsning Helén

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#2 - - Sanna:

Hej så fina babblare , har du hunden så man kan köpa?

Svar: Tack:). Jag har mejlat dig.
Rebecca

#3 - - Marie:

Hej! Jag undrar också vad det skulle kosta med alla 6 babblarna. Så fina och roligare än i plast :)

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#4 - - Emma :

Hej! Vad kostar det om man vill köpa alla 6 babblarna? Har en babblarna tokig son!!

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#5 - - Lisa:

Hej!

Vad kostar det att köpa alla 6 babblarna?

Mvh

Lisa

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#6 - - Anette:

Hej,
Jag undrar som dom flesta ! Vad kostar dom om man köper alla 6 & hur lång tid är väntetiden i så fall :)
Mvh/Anette

Svar: Jag har mejlat dig
Rebecca

#7 - - Ingela :

hej! Fina grejer! Ja, vad kostar alla babblarna och hur lång tid tar det att få dem?

Med vänlig hälsning,
Ingela

#8 - - gina:

Hej vill ha pris på alla, , & styck?

#9 - - Sofie:

Hej 😃 jättefina 😃 Kostar?

Svar: för info om leveranskö mm mejla mig. [email protected]
Rebecca

#10 - - Pia ahlbin:

Hej
Jag undrar vad det skulle kosta att köpa alla sex färdigvirkade babblare?

#11 - - Ingela:

Hej! Undrar var det kostsr att köpa alla 6 babblarna?

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#12 - - linda borg:

Hej jag undrar vad du tar för att göra alla 6 babblarna? Är intresserad av att köpa dom? Mvh

Svar: Jag har mejlat dig.
Rebecca

#13 - - Hanna:

Vad kostar alla6 babblarna att beställa ?

Svar: Du har mejl
Rebecca

#14 - - Annika:

Hej. Jag är intresserad av att beställa Babblarna. Hur lång lev tid och vad kostar dem? :)

Svar:
Rebecca

#15 - - Paula linehag:

Hej vad kostar bablarna alla samt styck och hur lång är leveranstider?

Svar: Du har mejl
Rebecca

#16 - - Micaela:

Hej! Jag undrar vad alla 6 babblarna kostar eller styck? Hur lång är leveranstiderna? MVh Micaela

Svar: Hej! jag har mejlat dig
Rebecca

#17 - - Jonna:

Hej. Skicka gärna prisuppgifter till mig. Både för alla samt styckevis.
Tack på förhand.

Svar: Jag har mejlat dig
Rebecca

#18 - - Ingrid:

Hej!
Jag undrar vad jag kan få tag på mönster på en mellanstor Dadda.

Svar: http://mittkakfat.blogg.se/category/monster.html
Rebecca

#19 - - Ida:

Hej, bara älskar dina babblar. Vilket garn har du använt till de stora babblarna? De är helt underbara. Tack för bra inspiration ☺

Svar: Home sweet home garnet från Svarta Fåret.
Rebecca

#20 - - IDA:

Hej. Finns det en möjlighet att du kunde lägga upp videos där du visar hur man virkar babblarna. Har svårt för att virka efter mönster. Tack på förhand

Svar: Hej! Jag har inga planer på att göra detta då det tar väldigt lång tid. Jag håller istället på att skapa fler mönster.
Rebecca

#21 - - Bitte Karlsson:

Åhhh så fina babblarna är. Har inte virkat på länge man ska prova att göra dem till det yngsta barnbarnet.

#22 - - Annelie:

Hej! Mitt barnbarn älskar Babblarna och jag tänkte virka dem allihop till honom. Jag ska göra de stora och jag undrar hur måbga nystan som går åt till varje figur, har även tänkt göra Vovvo och Faffa. Mvh Annelie