Faffa

Jag har virkat en ny Babblare, här se ni Faffa.
Jag samarbetar med Hatten Förlag som äger rättigheterna till figurerna. 
#1 - - Zara:

Hej!
Tack för dina underbara mönster på babblarna, min dotter på 11 månader älskar dom så jag håller på för fullt o virkar till hennes 1 årsdag. Min undran är om du kommer ge ut gratis mönster på faffa med el om jag kan få köpa mönstret av dej. Jag virkar till mig själv o kommer absolute inte sälja vidare.

Tack på förhand
Med vänlig hälsning, Zara

#2 - - Anonym:

Åh så underbart att se Faffa :)
När kommer du att dela med dig av mönstret?

#3 - - Christina Ivarsson:

Jag är så nyfiken om det kommer att komma mera virk mönster på dem andra Babblarna. Våra barn älskar dem . Jag jobbar på småbarnsavdelning och dem är som tokiga i dem vill ha dem hela tiden .

Vi har målat Babblarna på en rullgardin som vi tyckte var tråkig , som nu har blivit barnens favorit gardin

#4 - - Christina Ivarsson:

Hej finns det flera virkmönster till dem andra Babblarna ?? jag jobbar på en småbarnsavdelning och dem är som tokiga i dessa figurer. Vi har dem i plast och även i virkat..

Vi har även målat på en tråkig vit rullgardin alla Babblarna , som nu barnen tycker är jätte rolig att titta på och gärna känna och pilla på.


Hälsningar

Christina Ivarsson

Jönköping / Huskvarna

Svar: Mönster finns på bloggen under mönster kategorin. De som finns mönster på är Bibbi, Babba, Bobbo, Diddi, Dadda, Doddo och Vovvo
Rebecca

#5 - - Nathalie:

Hejsan undrat nät mönstret kommer på faffa?

Svar: Vart och när mönstret kommer är inte klart ännu. Troligtvis kommer det inte att publiceras på bloggen.
Rebecca

#6 - - Nathalie:

Hejsan finns det att beställa faffa beskrivning?

Svar: Nej, inte ännu
Rebecca

#7 - - Malin:

Hej.
Tack så mycket för mönstren på Babblarna. Vi har virkat dem till förskolan och jag såg nu att du hade gjort en Faffa också. Har det blivit klart hur det blir med mönstret på Faffa? Känns som en tjatig fråga med tanke på frågorna före, men det är några månader sedan frågan ställdes senast. ;)
Med vänlig hälsning Malin

Svar: Hej! Mönstret kommer inom kort. Det har nyligen bestämts att det kommer att publiceras gratis, precis som de andra Babblarna.
Rebecca