Sigrid babblar med Babblarna

Ni har väl inte missat att det finns gratis virkmönster till Babblarna barnvagnsmobil på bloggen? Du hittar mönstret här. Jag har använt virknål 2,5 och Tilda garnet från Svarta Fåret. Mina mönster på Babblarna publiceras i samarbete med Hatten Förlag. 
 
 
#1 - - Christin:

Hej, Så fina !
Säljer du dem också???

#2 - - Linnea:

Vad kostar det att köpa alla 6 babblarna i minsta storleken (barnvagnsmobilstorlek)

#3 - - Monica Sterner:

Hej.
Jag håller på att virka Babblarna till mitt barnbarns barn. Har kommit till Doddo och blir lite konfunderad på hur topparna på kroppen virkas, men visst måste man väl virka del 1 och en visst del av 2 innan man virkar ihop kroppen.
Hoppas på ett snabbt svar

Svar: Det stämmer
Rebecca Grimming

#4 - - Sara:

Hej!

Vilken storlek på garn och virknål har du använt för att få till denna fantastiska mobil?

Kram,
Sara

#5 - - Sara:

tack, nu hittade jag svaret på min fråga

#6 - - Sara:

tack, nu hittade jag svaret på min fråga

#7 - - Malin:

Hej!
Jag har virkat alla babblarna nu. Underbart mönster! Jag undrar bara hur du har virkat själva snöret som man fäster babblarna i?

#8 - - Anonym:

Hej
Jag har virkat babblarna mobilen, den blev så fin. Den har hängt med ett tag och jag undrar om den går att tvätta?

#9 - - Anonym:

Hej
Jag har virkat babblarna mobilen, den blev så fin. Den har hängt med ett tag och jag undrar om den går att tvätta?

Svar: Hej. Jag har själv inte tvättat någon, men följ tvättrådet på garnet du använt. Tänk på att lägga den i en tvättpåse så inga delar fastnar.
Rebecca Grimming

#10 - - Agneta:

Hur virkar man snöret till till barnvagns mobilen?

Svar: Fastmaskor runt resåren.
Rebecca Grimming