Semestervirkning

Hej hopp, här är jag igen. Tyvärr utan att kunna visa er någon bild på det jag har ägnat de senaste dagarna åt. Hela familjen har varit i Strömstad i en vecka, vi har badat och haft härliga dagar på stranden. Jag har ägnat kvällarna och lite av tiden på stranden åt att virka öl/drickahållare. Tyvärr är de inte färdiga, men det tråkigaste jobbet är gjort, nu ska jag bara virka 16 stycken bröst och 8 stycken bikinis, sen är jag klar med ett gäng. Några har jag redan fått köpare till, de andra får följa med mig till konstnatten.

Här är en av de jag gjort vid ett tidigare tillfälle. Vill du också ha en så kostar de 140 kr/st.

 
#1 - - Sabina:

Hej Rebecca undra bara om du har några tipps på bra virkböcker jag älskar att virka allt från kakor, smådjur, dukar osv.

Mvh
Sabina (Isabellas kompis från Stockholm)

Svar: Hej, vad kul att du har hittat hitat hit. Jag har varit med och testvirkat till boken " virka liten kaka" den innehåller massor med kakmönster. Annars hittar jag mest på mönster själv. "Virka sött" är en annan bra kakbok.
Rebecca Grimming