Sosso

Det här är Sosso, en av Babblarna i det "nya" gänget. För att virka denna kan du använda mönstret till Doddo som sedan tidigare finns publicerat här på bloggen. Du hittar det under kategorin mönster här på bloggen.

#1 - - radhuslivet.se:

Men vilka söta! :D Måste göra en sådan!

#2 - - Tomtan:

Vilken söt! Nu har jag virkat klart Vovvo. Länkar till dig

#3 - - linda:

Jag vill beställa dina mönster hur kan man nå dig

Svar: Vänligen mejla [email protected]
Rebecca

#4 - - Sara:

Hej! Jag undrar vad du använt för garn till de stora babblarna du har på din profilbild? :)

#5 - - Annsofie :

Hej finns mönstret till dom nya babblarna

#6 - - Maj-Lis:

Hej. Har du virkat några andra av de nya figurerna? Jag har använt ditt mönster för att göra det förra gänget babblare till mitt barnbarn, vilket hon uppskattade mycket. Den enda figur jag inte gjort är Faffa, visste inte ens att det fanns en fågel med i gänget. stackars Vovvo har verkligen fått vara med. Han ville smaka på virkade bakelser & det fick han inte så då åkte han iväg in i väggen, tur han är liten & nätt =).

#7 - - Therese:

Hejsan går det fortfarande att få mönster till bandvagnsmobilen i pdf-fil, skulle vilja ha den med hjärtat i mitten om det går. :)

#8 - - Elsmari Strömberg:

Tänkte virka babblarna till jobbet (förskola) men skulle vilja ha beskrivning på de som är lite större. Finns det möjlighet? Gärna på de 6 första. Hälsningar Elsmari

Svar: Hej. Det är samma mönster men de är virkade i home sweet Home garnet från svarta fåret
Rebecca Grimming

#9 - - Monica:

Hej.
Tack för alla fina mönster på babblarna. Har snart virkat alla o det är jättekul. Nu undrar jag om du kommer att virka bilen o lägga ut mönstret på den.
MVH Monica

Svar: Hej. Jag kommer att göra mönster på bilen. Har inte bestämt om mönstret kommer att vara gratis
Rebecca Grimming

#10 - - Pia:

Hej! Virkar dina babblar men hittar inte mönster till de vita ögonen på dem? Kanske missat...
Tack på förhand, Pia

#11 - - Pia:

Hej! Virkar dina babblar men hittar inte mönster till de vita ögonen på dem? Kanske missat...
Tack på förhand, Pia

Svar: Hej. ögonen står med på varje babblare.
Rebecca Grimming

#12 - - Anette :

Vilka underbara virkade saker du gjort, kopierat babblarna som jag ska virka till mitt älskade barnbarn och till mina bonusbarnbarn som består av en underbar liten Frans ovåch enäggstvillingarna Noel o Liam som nu äntligen passerat 3 kg på vågen.

Svar: tack, vad roligt att du hittat hit.
Rebecca Grimming