Barnvagnsmobil med Babblarna

Just nu håller jag på att skriva mönster på en barnvagnsmobil med Babblarna. Vad tycker ni om resultatet?  Förslag på ändringar? 

13 kommentarer publicerat i Virkat
Taggar: Babblarna, Barnvagnshänge, Bibbi, Bobbo, Dadda, Diddi, Doddo, Hatten Förlag, babba, barnvagnsmobil, mönster, virka babblar, virka babblarna, virkade babblar
#1 - - Charlotte:

Vilken söt barnvagnsmobil!

Hur gör du med "baksidan" på dina mobiler? Dekorerar du dem också så att barnet ska få ha lite mer att ligga och titta på?

Svar: Hej! jag brukar inte dekorerade baksidan, men kan givetvis ta emot beställningar på det.
Rebecca

#2 - - Annika Lindergren:

Oj va fina de är. Själv har jag virkat två omgångar av babblarna och nu syr jag dem i plysch. Tack för mkt bra mönster.

Svar: Tack! Kul att du gillar mönstren
Rebecca

#3 - - jannice lindell:

ååå vad fin!!! vad kostar den?=)

Svar: Jag har mejlat dig
Rebecca

#4 - - Annika Lindergren:

Nu virkar jag Vovvo. Vilket garn har du till barnvagnsbabblarna? Trevlig helg.

Svar: Kul, jag har mejlat dig
Rebecca

#5 - - Terrys Mamma :

Hej. Är mönstret färdig? Va kostar det? Vill jättegärna ha det. Skrev även på din instagram att ha såg fram imot mönstret. Håller just nu på å virkar babblarna efter dina mönster och la upp en bild som ja tagga dig i med ditt namn då man skulle göra det. Hoppas på mönster till barnvagnsmobilen

Svar: Hej! Det är ännu inte klart om hur och när mönstret kommer att publiceras.
Rebecca

#6 - - MiaShopping:

Vilka fina Babblare du virkar - underbara! Jag har tipsat om dig i min blogg ikväll. Kram Mia

Svar: tack;)
Rebecca

#7 - - annki henriksson:

hejsan . jag skulle jätte gärna vilja köpa babblarna barnvagnsmobil. vad kostar den ? tack snälla på förhand Med vänlig hälsning annkis familjedaghem

Svar: Hej! Jag har mejlat dig
Rebecca

#8 - - Mikaela:

Gud så söta!!! Vilken bra ide!

Svar: tack:)
Rebecca

#9 - - Pernilla:

Superfint! Hur går det med mönstret till barnvagnsmobilen? Sugen att göra en till bebis i magen :) Vad har du använt för garn o nål stl? // Pernilla

Svar: Inte klart än om det ska publiceras eller inte
Rebecca

#10 - - ida:

Söt! Var fäster du mobilen i vagnen med?

Svar: resårband och fästen till dushdrapperi
Rebecca

#11 - - Marie:

Väntar med spänning på mönstret. Ska bli farmor i februari och vill gärna kunna piffa upp vagnen med en så fin barnvagnsmobil.

Svar: Den ska bli rund
Rebecca

#12 - - Bente Kopatsch:

Dina virkade ugglor och babblarna är så fina. tack för att du delar mönster till oss.

Svar: tack :)
Rebecca

#13 - - Carina Tellander :

Sååå fina! Vill gärna ha mönster till mobilen med babblar!!

Svar: tack! Mönstret är ej tillgängligt i nuläget.
Rebecca