Inlägg hos Svarta Fåret

Så roligt att läsarantalet har ökat. Häromdagen gjorde Svarta Fåret ett inlägg om mönstren som jag gjort på Babblarna, inlägget ser ni HÄR
 
 
Jag är lite nyfiken på vilka ni som läser bloggen är, hur hittade ni hit? Finns det något som ni tycker ska dyka upp på blogen framöver? Kommentera gärna:)!
 
#1 - - Hanna:

Jag såg en bild på en av dina fina barnvagnasmobiler och blev intresserad av bloggen eftersom att jag själv gillar att virka. Det är alltid roligt att se bilder på söta virkade bakverk mm. :)

Svar:
Rebecca Grimming

#2 - - Maria:

Jag såg de underbara babblarna du har gjort på fb! Sonen är 2,5 år och alla barnen på hans förskoleavdelning älskar dem!!

#3 - - Ida:

Jag googlade på virkbeskrivningar till Babblarna och hamnade då hos dig. kul och inspirerande blogg :-)